ПРОБУРИВ ДІРКУ У ЗЕМЛІ -- І ВЖЕ ТЕПЛО
У Миргородській спеціалізованій школі № 5 провели брейн-ринг на тему енергозбереження, у якому участь взяли учні 7– 11 класів
Ми побували на брейн-рингу для 9-их класів.
Запитання були різного ступеня складності. То ж учасники могли отримати за правильну відповідь від двох до чотирьох балів.
Вела брейн-ринг учениця 10-А класу Коваленко Анастасія.
Деякі запитання великої дискусії серед учасників не викликали.
Скажімо, на запитання «Як називається енергетика, що базується на використанні природного тепла Землі? Після недовгого обговорення було дано відповідь: геотермальна.
А от запитання із підказкою для учасників брейн-рингу виявилося дуже складним. Звучить воно так «Це дуже цікава країна. Її мешканці звертаються один до одного на ім’я не зважаючи на вік та посаду, тому у всіх довідниках вказано тільки імена. Майже половина населення мешкає у столиці, а будинки у столиці та інших містах опалюються за рахунок підземного тепла.
Підказка: вирощувати банани в цій країні дуже вигідно, бо дешево, пробурив дирку в землі, і вже тепло.
То ж лише після кількох хвилин жвавого обговорення було дано правильну відповідь: "Ісландія- країна вогню та льоду".
По закінченні брейн-рингу я поспілкувалася із його учасниками, поцікавилася, що для них особисто дають подібні заходи.
– Побувавши на цьому заході, я дізналася багато нового, розширила свій кругозір в області енергозбереження. Отримала інформацію як зберегти різні види енергії. За приклад ми взяли нашу школу. Ми запропонували утеплити наш підвал, замінити дах, виключати світло, закривати вікна та двері і економніше використовувати воду,– пояснює учениця 9-Б класу Кашуба Олександра.
Потім ми взяли інтерв’ю у ведучої цього брейн- рингу Анастасії Коваленко, учениці 10-А класу.
– Наш клас є пілотним класом у німецькому проекті по енергозбереженню. Ми хочимо проявити себе і отримати гроші для покращення умов у нашій школі. Тому, звісно, коли вчитель запропонував мені підготувати брейн-ринг, я із задоволенням взялася за цю роботу. Для мене не було нічого складного при підготовці запитань конкурсу.
І мені дуже приємно, що можу поділитися своїми знаннями з іншими. І якщо діти за допомогою цього брейн-рингу зможуть дізнатися дещо нове про енергозбереження і застосовувати це в своєму житті, то це перкрасно.
За цей рік ми повинні провести заходи в школі, які будуть спрямовані на енергозбереження. Тобто ми зараз готуємо заходи по вимкненню світла, закрученню кранів. Все це дрібнички, але вони допомагають зберегти енергію у нашій школі. І тому ми стараємося за допомогою таких брейн-рингів і квестів донести до наших учнів, що вони повинні самі слідкувати, щоб було зачинене вікно, щоб не текла вода із крана.
Також ми вже відвідували Кременчуцьку електростанцію . Нам детально розповідали як працює вона, як забезпечує місто Кременчук та інші райони електроенергією.
Було дуже цікаво послухати про те, як працює електростанція, побачити її на власні очі. І мені здається, що отриманий досвід допоможе далі мені в житті,– пояснює дівчина.
І насамкінець ми поспілкувалися із Юлією Ромодан, педагогогом-організаторои 5 школи.
– Наша школа бере участь у проекті «Енергія в школах міста». Ми проводимо з дітьми бесіди, ігри, квести. Паралельно з цим сьогодні було чергове для нас таке завдання це брейн-ринг, де діти з 7 по 11 клас мали змогупроявити свої інтелектуальні дані і можливо навіть підсказати як саме зберегти тепло у наших школах.
Для 6-7 класів буде проведений квест по території школи з завданнями творчими, шо стосуються енергозбереження. Для молодших діток буде проведений конкурс малюнків, в яких вони намалюють, як саме вони бачуть тепло в цьому місті і як зберегти його в нашій школі.
Сьогодні ми проводили тематичний брейн-ринг відносно енергозбереження, для якого брали запитання з світовой літератури та географії. На першому уроці ми працювали з 7 класами.
Перемогу отримав 7-Б класс, який дав найбільшу кількість правильних відповідей. Серед 8-х класів перемогу здобув 8-А клас.
Серед 9 класів перемогу перемогу присудили 9-Б класу.
10-А клас не приймав участь у брейн-рингу, так як вони були класом-організатором і знали ці запитання. Тому участь приймали 10-Б, 11-А та 11-Б класи. З великим відривом перемогу отримав 11-А класс. Учні мали досить гарну теоретичну підготовку, а от з творчістю добре вийшло у 11-Б классу,– пояснює Юлія Ромодан.
То ж, як бачимо, у Миргородській спеціалізованій школі № 5 учні не лише прагнуть здобути грант для школи, а й отримують додаткові знання із питань ефективного використання енергоресурсів та енергозбереження.
Коментарi