В середу, 27 січня, юні журналісти провели віртуальне заняття, тобто творчу студію РЕПОРТЕР.
Сам «урок» проходив з 19:00 по 22:30. Всі ці три з половиною години ми навчалися як правильно фотографувати та робити власні репортажі, розвивали логічне мислення за допомогою питань та завданьі у представленому відеорепортажі знаходили свої плюси і мінуси.
Сама студія почалася з творчої розминки, щоб учасники одразу почали мислити. Завдання стосувалися саме роботи журналіста, фотокореспондента. Ми повинні були змоделювати питання для редактора,який відправляє нас на вівцефермуробити фоторепортаж.
Після того як учні правильно і розумно повідповідали, перейшли вже до самого репортажу. Всі, як справжні журналісти-початківці,розповіли про своє бачення плюсів і мінусів репортажу.І вони виявилися оригінальними та коректними. Після того нам представили відео-репортаж, який ми повинні були прокоментувати і розкласти на плюси і мінуси. Учасники справилися бездоганно і з цим завданням.
Потім було обговорення та підбиття підсумків роботи.
Після цього найактивніші учасники, а саме: Катерина Савенко, Катерина Жук, Ярослава Титенко, Дарина Смородська та Саша Усатенко розіграли між собою 1 бал. Також свій виграшний бал отримала Катерина Жук. Тож можна сказати, що віртуальна студія 27 січня пройшла цікаво, про що свідчить кількість найактивніших учасників.
Чергова, 5 творча студія відбудеться у цю п’ятницю. Журналісти-початківці після кожної такої студії немов «ростуть» у своїх навиках і розуміннях яким він є, справжній журналіст.
Коментарi